توری پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج

توری پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

توری پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج

سه شنبه 14 آذر 1396
13:43
توری پنجره دوجداره

توری پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج در دو نوع رولی و پلیسه در بازار فروش موجود می باشد و خریداران می توانند با توجه به نیازشان و محل استفاده آنها را خریداری نمایند. بهترین و مناسب ترين توري براي تمامي پنجره ها، درب ها، تراسها و محيط هاي بزرگ توری پلیسه مي باشد.
و شما می توانید با صرف کمترین هزینه و بدون وارد کردن هر گونه صدمه و آسيب به ظاهر پنجره ها آن را به مدل دوحالته تبدیل نمایید. شرکت توری پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج https://karaj-upvc.com/ با استفاده از مواد اولیه با کیفیت علاوه بر تولید پروفیل های سفید رنگ با شفافیت بالا, برای افزایش تنوع محصولات خود و هم چنین برطرف کردن نیاز آرشیتکت ها و معماران اقدام به تولید پروفیل یو پی وی سی وین تک کرج با رنگ بندی متنوع نموده است.
۱– پروفیل یو پی وی سی وین تک کرج سفید با پوشش رنگ اکریلیک
۲– پروفیل یو پی وی سی وین تک کرج سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
۳– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت
علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت شده ، امکان رنگ پروفیل upvc وین تک کرج با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد که این رنگ ها بسیار مقاوم بوده و تنوع رنگ ها را افزایش می دهد. شما می توانید پروفیل یو پی وی سی وین تک در کرج را به هر رنگی که می خواهید به شرکت پنجره دوجداره ماندگار درشهر کرج با توجه به طراحی ساختمان خود سفارش دهید.

پنجره دوجداره


نگهداری توری پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج https://karaj-upvc.com/ پس از نصب
برچسب های روی پروفیل را بلافاصله پس از نصب جدا نمایید, در غیر این صورت در اثر تابش آفتاب خشک شده و جدا نمی شود یا اثر چسب روی پروفیل باقی می ماند. سطح پروفیل را با یک محلول پاک کننده ناساینده تمیز نمایید تا پنجره های شما همیشه تمیز و درخشان وبدون خط وخش باقی بماند. قطعات فلزی داخلی و بیرونی باید مرتب, تمیز وعاری از گرد وغبار شوند. لولاها, لاکینگ پلیت ها و قطعات متحرک باید بصورت حرفه ای از نظر سفتی پیچ ها و عملکرد صحیح بازدید شوند. شیارهای تخلیه آب بازدید شوند تا در اثر تجمع گرد و غبار مسدود نشده باشند. نوارهای آب بندی باید گرد وغبار گیری و با یک محلول پاک کننده و ناساینده تمیز شوند تا پنجره ها بهترین آب بندی را داشته باشند.
مزیت های توری پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج
۱-توانایی ساخت در ابعاد گوناگون
۲-قابل شستشو توری پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج
۳-توانایی دید محیط خارج تا ۹۰%
۴-ضد زنگ
۵-ضد اشتعال
۶-ثبات بالا
۷-توانایی نصب آسان
۸-پایدار در برابر شرایط آب و هوایی

پنجره دوجداره یو پی وی سی


شرکت پنجره ماندگار دارای دفتر فروش توری پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج https://karaj-upvc.com/ است روند کاری فروش توری پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج در این شرکت بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره های وین تک کرج از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان دفتر فروش پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.